Het wrak van Wierum


Er gaat een wereld voor mij open sinds ik fotografeer. Ik kom op plekken waar ik nog nooit geweest ben en fotografeer dingen waarvan ik het bestaan niet wist.
Zo liep ik op een avond dus ineens in Wierum aan het wad waar bij eb het wrak van een schip bloot komt te liggen. Hij ligt ca. 100 meter van de wal en als het wad droog valt kan je er omheen lopen.
Het is een zogenaamde platbodem dus niet een heel groot schip, maar wel de moeite waard om iets meer dan een uur voor in de auto te zitten.


We hoopten op een mooie, kleurrijke lucht en even leek het er op dat de zon ons in de steek zou laten, maar ze heeft toch nog even haar best voor ons gedaan!






2 opmerkingen

  1. Ook hier heb je weer sfeervolle platen gemaakt Alma ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Captured in a lens" is steenkolen Engels. Het impliceert dat het beeld gevangen zit in je lens, wat niet zo is, het beeld wordt pas in de camera vastgelegd (op film/digitaal).

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.
Top