Maïs hakselen


Ben ik nog maar net fotograaf, kreeg ik een opdracht.....van mijn zoon ;)
Of ik foto's wilde maken van het maïs hakselen en het aanrijden van de bult.
Ik greep die 'opdracht' met beide handen aan want ja, dat zijn wel mooie gelegenheden om weer wat te leren.


Het was een prachtige dag met mooie luchten, goed gerijpt maïs en de verschrikkelijk weeïge lucht van perspulp. Dat was minder geslaagd maar ja, het hoort erbij.
Dat perspulp zorgde overigens wel voor een paar mooie foto's. Dat spul is ontzettend warm en samen met de lage de buitentemperatuur ontstond hier en daar 'mist'.



Zou ik tot voor kort nooit tegen de zon in hebben gefotografeerd, nu doe ik het regelmatig.
De ene keer lukt het wel om de lens flare te vangen, de andere weer niet. Op de foto hierboven is het gelukt!






Dit is een greep uit de vele foto's en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was over het resultaat. Ik ben nooit tevreden, het kan altijd beter, maar ik verbaasde me erover dat ik die mooie luchten ook werkelijk vast heb weten te leggen.....

Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.
Top